Köszönjük, hogy felvette velünk a kapcsolatot!
Vállalkozásunk hiánypótló szolgáltatást nyújt szállodaüzemeltető cégeknek, illetve szállodatulajdonosoknak. Több évtizedes szállodaipari tapasztalatunkból tudjuk, hogy az üzemeltetés rendszeres és átfogó auditálása elengedhetetlen a bevételeket és költségeket kockára tevő tényezők felderítésére, kiszűrésére és kiiktatására.
Fontos megjegyezni, hogy az auditra nem csak azért van szükség, hogy rámutasson az esetleges hibákra és hiányosságokra.
Az audit megerősítheti a megrendelőt abban, hogy a sztenderdek megfelelőek, így azokon nem kell változtatni. Amint egy vállalkozás könyvvizsgálatát is független szakértők végzik, úgy az üzemeltetés auditálását is külső, független szakértők bevonása teszi maximálisan megbízhatóvá és költséghatékonnyá.
A hotel üzemeltetési auditja független, tárgyilagos bizonyosságot adó tanácsadói tevékenység, melynek célja a szálloda működésének fejlesztése és eredményességének növelése.
Az audit során az operatív részlegek munkafolyamatait, az erre vonatkozó adatokat, a beszámolók helyességét elemezzük, azzal a céllal, hogy feltárjuk az esetleges, bevételeket kockára tévő, illetve a költségek hatékonyságát csökkentő tényezőket és pontos, megbízható, döntéstámogató információkhoz juttassuk a tulajdonost, illetve a szálloda vezetőségét.
Az ellenőrzést követően javaslatokat fogalmazunk meg a feltárt hibák és kockázatok megszüntetésére, valamint cselekvési tervet készítünk a szükséges változtatásokra.
Ezenfelül időszakos ellenőrzésekkel biztosítjuk, hogy ajánlásainkat átültessék a gyakorlatba és a bevételek biztonságban legyenek.
A hotel üzemeltetési auditja 4 + 1 modulból épül fel, melyek rugalmasságot biztosítanak és lehetővé teszik, hogy a vezetőség/tulajdonos által kritikusnak ítélt területre fókuszáljunk.
A szobaértékesítés auditja kiemelt fontosságú a bevétel biztonsága szempontjából. Az audit során átvilágítjuk és részletesen elemezzük a szobafoglalással kezdődő és az elutazással, azaz a számlák kifizetésével végződő folyamatokat, feltárjuk az esetleges, bevételeket kockára tévő tényezőket és javaslatokat fogalmazunk meg a hibák és kockázatok megszüntetésére, valamint cselekvési tervet készítünk a szükséges változtatásokra.
Az „éttermi értékesítés” a vendéglátás (F&B) területén keletkező bevételek biztonságát hivatott maximalizálni. Az audit a rendelés felvételétől a számla elkészítéséig tartó folyamat részleteit vizsgálja. Amennyiben ellenőrzésünk során bevételeket kockára tévő tényezőket tárunk fel, úgy javaslatokat fogalmazunk meg azok megszüntetésére, továbbá cselekvési tervet készítünk a szükséges változtatásokra.
Az áruforgalom auditja költséghatékonyság szempontjából kiemelten fontos modul. Az audit során az áruforgalomhoz kapcsolódó folyamatokat elemezzük. A beszerzéstől, az árubeérkezésen, a raktározáson és leltározáson át, egészen az árukiadásig minden technikai részletre kiterjedő átvilágításunk során feltárt költséghatékonyságot csökkentő tényezők kiiktatására és azok megszüntetésére javaslatokat fogalmazunk meg.
A készpénzmozgások és a hitelezés (hitelszámlák) szempontjából kiemelten fontos modul. Az audit során vizsgáljuk a szállodán belüli készpénzes bevételek és ellátmányok mozgását, illetve a különböző készpénzes kifizetések folyamatait. A pénzügy auditja átvilágítja a hitelszámlák kezelésének folyamatait is. Eredménytől függően javaslatot teszünk a feltárt kockázati tényezők megszüntetésére.
* Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ez nem a könyvelés auditját jelenti!
A szervezeti hatékonyságot vizsgáló modul az egyes részlegeken meglévő munkakörök, munkafolyamatok és feladatok komplex feltérképezésén és elemzésén alapszik. Az elemzés eredményeinek ismeretében, a szálloda minőségmenedzsment-stratégiáját szem előtt tartva javaslatokat teszünk a személyi költségek racionalizálására.
Több évtizedes, multinacionális környezetben szerzett tapasztalatunkkal a munkakörök meghatározásán és a megfelelő munkaerő kiválasztásán keresztül segítjük megbízóinkat az optimális szervezeti struktúra kialakításában.
Weinraub Róbert több mint 25 éves szállodaipari tapasztalattal rendelkezik. Végigjárta a ranglétrát a felszolgálói munkakörtől kezdve az éttermi igazgatói, majd igazgatóhelyettes pozíción keresztül, egészen a szállodaigazgatói beosztásig. Dolgozott magántulajdonban lévő szállodákban, Hiltonban, valamint az Accor csoport Novotel és Mercure márkáinál is. 4 évig töltötte be a székesfehérvári Novotel szállodaigazgatói pozícióját, 12 éve pedig az NH Hotel Grouphoz tartozó 160 szobás, 4* NH Budapest City igazgatója.
Elméleti és gyakorlati tudásával segíti megbízóit a belső ellenőrzési sztenderdek kidolgozásában és bevezetésében így javítva a szálloda jövedelmezőségén.